Ett par rader om mig själv...



Jag pratar
- Alldeles för mycket
Jag tycker om - Min familj, mina vänner, choklad är en favorit också
Jag avskyr när - Jag blir skrämd eller kommer upp på höga höjder
Kärlek är - Det bästa & det sämsta som finns
Det är charmigt - När en kille behandlar en tjej som om hon betydde allt i hela världen
Det sexigaste yrket är - Underklädesmodell
Den värsta känslan är - Att känna sig hatad av en eller flera
Den bästa känslan är - När man får riktigt god mat i skolan HAHA :thumbup:
Jag kommer alltid att vara - Den jag är 
Det finaste som finns - Är mina vänner :love:
I sommar - Har jag jäst som en dåre
Sist jag grät var - Förut, såg en skräckfilm... Blev så rädd att det kom tårar...
Jag kan - Baka kakor, yummi
Jag kan inte - Dyka
När jag vill tänka går jag - och tänker?
När jag bakar så bakar jag - Kladdkaka eller kladdmuffins, något med choklad iaf
Min mobiltelefon är - En heffaklump
När jag vaknar på morgonen - Låter jag mitt nedre kvinnliga könsorgan göra sitt
Innan jag går och lägger mig - Kollar jag mig i spegeln
Just nu tänker jag på - Hur otroligt trött jag är
Bebisar är - Otroligt tjocka och griniga, men också otroligt söta :D
Idag har jag - Vart iskolan och tränat
I morgon kommer jag - Att  umgås med Elin och köpa det som står i inlägget under
Jag vill verkligen - Kunna somna fort inatt
Min humor är - Förjävla rolig


Jag är ett riktigt charmtroll ändå :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Veckans Blogg Top 10 är nu avgjord!



Kolla om din blogg finns med på listan och anmäl dig till nästa veckas topplista.



http://twilighteclipse.blogg.se

2010-08-24 @ 10:35:16
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/
Postat av: Emelie Johansson| foto/mode/min vardag

Fin blogg :)

Kolla gärna min & kommentera gärna något ;)

2010-08-24 @ 19:59:47
URL: http://emeliejjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback