Jag spricker!

Heej! Nu har alla gäster åkt hem & min bror har fått sina presenter och vi har ätit (alldeles för mycket) osv. Vi gjorde helt enkelt för mycket mat, så det finnss hur mycket mat som helst kvar... Förstår inte, min otroliga matälskare till farbror var ju här och åt upp en hel del och ändå så finns det sjukt mycket mat, kakor, tårta osv kvar. Way too much food! :o Jag är iaf så mätt så att jag nästan spricker, jag fick knäppa upp knappen på byxorna för att magen skulle få lite mer plats än vanligt... Tror jag ska gå och ta på mig min supersköna & turkosa mjukisdress från B.young :D




3 små bilder från idag ;)

Annars då?... Lite smått(otroligt mycket egentligen) nervös inför skolan som börjar på Måndag... Kill me! Börjar ju i 9an, och det känns förövrigt rätt okej... Nej utan det känns förjävligt helt enkelt. Tur som jag har så åker jag på en härlig semester i två veckor precis en månad efter att skolan börjat. ;)

Kommentarer
Postat av: AMANDA & HANNA

hahahaha låten är så sjuk <3

hehehe jo det brukar bli så efter kalas :o omg jag börjar också skolan på måndag vilket jag också är är nervös över :( just nu sitter jag här och svarar på kommentarer och kollar tv :)

2010-08-21 @ 21:46:30
URL: http://sistahsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback