Live your life, like no one else

Heej och godmorgon/god förmiddag... Eftermiddag snart va?

Dessa tre senaste dagarna har jag spenderat med min trogna vän Fanny, och vi har varit lite överallt och härjat. Det har varit gymt kul och fy vad jag saknat tjejen. Hon är underbar och jag avgudar henne!

Torsdags: Jag var hos min frisör som jag tidigare nämt och fick mitt otroligt slitna hår iordning gjort. Det behövdes! EFter frisör-besöket så åkte jag vidare till Fanny och vi var bara där och softade tills regnet öste ner, för då minsann sprang vi ut i bara kortärmat för att sedan plaska och hoppa i varenda pöl vi kunde hitta. Fanny försökte också med att "döda" en kråka, stackars fågel... Stenarna flög runt omkring honom men ingen prickade. Vi var även så feta och otrolitg sugna att vi sprang ner till närmsta pizzeria i ösregent för att köpa varsinn pizza till lunch. Det smakade bra som vanligt. Och jag kan meddela att jag tror bestämt att resten av den dagen gick åt till att äta. Hon sov hos mig den natten.

Fredag: Vi vakande och satte naturligtvis på Nickelodeon och kollade på Bondgården och efter det Fairly odd parents. Otroligt bra program det där. Efter frullen så satte vi oss och kollade på tre olika Wallander filmer och myste. Senare åkte vi vidare hem till Fanny och gjorde oss iordning för att sedan åka in till Skogslyckan, hem till Tobias tyft, och där var också Calle, Jocke, Otto och någon Emil. När vi kom dit satte vi oss och kolalde på Beck filmer och senare vid 12 tiden tog vi bussen hem till Fanny och nannade.

Lördag: Vi vaknade och satte på Nickelodeon igen, för ytterligare ett avsnitt av Bondgården. Sedan frulle och efter det så städade vi rummet, klädde på oss halva dagen och gjorde oss klara för att gå ne till staden och träffa Calle och Jocke. Vi strosade runt i staden ett tag och kollade läget. Träffade lite folk här och där och vi träfafde även en cool snubbe som hade ett överdrivet stort hål i örat, han hade töjt ut det såå mycket att en whiteboard penna fick plats. Så han gick alltså runt med en penna i örat. Lite halvt udda sisådär. Efter ett bra tag så kilade vi hemåt för att äta efterätt med Fannys mamma & c.o. Det var otrligt mumsigt. Sedan nannade vi.

Och nu är det söndag och Pappa kom nyss och hämtade mig hos Fanny, så jag sitter alltså här hemma i min ensamhet och ska snart dra vidare till Vitkoria, för att mysa!




Bilden är från i Lördags när vi käkade på Restaurang: köket

Ha en superduper bra söndag för idag är jag på gott humör
trots lingonveckan som väntar framför mig. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tck så jätte mycket Evelina! Hihih du är ju bara för sööt vad glad du gör mig sunshine :D <3

2010-08-08 @ 23:14:32
URL: http://respira.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback