Min sista dag på lovet

Idag är det min absolut sista dag på sommarlovet, och då ska jag mysa ner mig i soffan med både tven och datorn framför mig hela dagen. En riktigt mysig söndag, söndagar ska ju vara lugna och mysiga... Aight? ;)

Annars då? Är inte så värst nervös och orolig inför skolan imorgon längre, uatn nu är det andra saker som gör mig lite smått orolig. Jag har lätt för att bli stressad, och de första två må naderna iskolan kommer att vara stressiga med otrolgit mycket skoljobb, prao, lite läkarbesök osv. Jag har tid hos röntgen på Onsdag, då jag ska röntga min fot som jag har haft ont i, i ca ett halvår. Och två veckor innan vi åker utomlands så ska vi praoa i två veckor, så vi åker alltså utomlands veckan därpå... Och jag har ännu inte hittat en praoplats, men jag och min syster ska ner till staden imorgon för att kolla. Hoppas på bra praoplats i år. ;)





Enrique Iglesias - I like it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback