Mormor...

Heej igen!
Nu har jag kommit hem efter en lugn och skön eftermiddag hos min söta mormor, och tro mig vi har nog haft världens konstigaste samtalsämnen. Vi har pratat om allt från vad internet är och vad man gör på nätet, till att hur galen mina bröder var i att hoppa på trampoliner ner i vattnet när dom var små. Fast det roligaste var nog under middagen när jag frågade om mormor kunde ta fram något att dricka till maten och hon kom med en spritflaska, jag blev minst sagt chockad och tyckte det var lite kul haha. Men det visade sig ju naturligtvis att det var vatten i flaskan.  Ja, det var en liten konstig och udda upplevelse, men varför i hela friden använder hon en spritflaska att hälla vatten i haha. Hon är för söt min lilla mormor...:D Och gammal börjar hon bli också.

Dagens outfit kommer upp i nästa inlägg, så håll ut! ;)


Min morfar och mormor, älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback