Turkiet, Side, Sea world




















Här ska jag, min familj och några vänner till familjen bo i två veckor,
5-stjärnigt hotell med både strand och shopping inom 0-150 meter beroende vart på hotellet man bor. Gud som jag längtar, det var tre år sedan jag var utomlands sist, 2007 alltså!

Det var ett jävla tag sedan, men nu har jag äntligen något att se fram emot. Att bara få ha den härliga känslan när man sitter på Landvetter flygplats och väntar otåligt på att man ska få gå på planet... Sedan vill jag nog helst försöka att glömma den skrämmande flygresan som kommer efter, höjdrädd & flygrädd!:O Och sedan har man ju två veckors semester att njuta av, perfekt! :D

Vi åker den 6 oktober, inte så långt kvar faktiskt... Bara 49 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Åh, vilken klass börjar du i? :)

Själv satt jag och hade ångest igår när eleverna här i Söderhamn började skolan igen. Jag tog ju studenten i våras så allting är över för min del och jag kom på mig själv med att sakna det. Jag saknar nästan klädångesten och nervositeten också ;) Fast bara nästan, haha. Och det är så himla kul att se alla igen! Alla förändringar. Åh...



Dock så ska jag dit imorgon. Till min gamla gymnasieskola och till mitt gamla program och hälsa på. Hämta lite grejer och fika. Jag kanske borde leta fram något ordentligt att ha på mig jag med! Jag ska ju trots allt vara vuxen nu!

Haha. Kram!

2010-08-19 @ 22:54:49
URL: http://thefworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback