"1000 ärenden"

*Gäsp* *Gäsp*
Äntligen är jag klar med alla dessa ärenden och saker som skulle göras idag inför imorgon osv.
Jag har fixat allt som ska på inför julavslutningen, tagit fram kläder osv.
Var även och köpte ett par lovely skor förut. Mina älskade kilklackar som jag så länge suktat efter.
Betalade endats 400 kosings för dessa, åååh god. I love them! :D
Har även målat mina naglar råkade förstöra dom igår. :(
Det är "polkagris tema", belv nöjd iaf! :D


Gud vad jag saknar detta! Elins födelsedag i april :D

Nu ska jag sova för jag är utmattad.
Godnatt fellas! ♥

Kommentarer
Postat av: elin pettersson

åh sjukt snygg header! :o följa varandra via bloglovin? :)

2010-12-22 @ 00:10:29
URL: http://elinbanaan.blogg.se/
Postat av: elin pettersson

åh sjukt snygg header! :o följa varandra via bloglovin? :)

2010-12-22 @ 00:10:29
URL: http://elinbanaan.blogg.se/
Postat av: sara

Hej sweetie!

Jag heter Sara och driver bloggen ensara.blogg.se!

Jag sitter just nu och är sjuk + att jag har tappat

blogglusten lite smått så jag har därmed startat en frågestund för att ha någonting att göra.



Om du har tiden och lusten skulle jag bli super glad om du la in en fråga som kan handla om vad som hellst.

Du känner inte mig så jag uppskattar alla frågor...

Personliga eller opersonliga spelar ingen roll!



Ha en super dag och GOD JUL! KRAM SARA

2010-12-22 @ 09:26:30
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback