Jag är med och tävlar hos Viktoria och Oona! :D

Hi fellas! ♥

Har inte bloggat sedan 1887 och inte känner jag för det heller men tänkte ta mig i kragen och göra ett försök. Under de många förbipasserade åren som gått så har jag inte gjort mycket mer än att plugga. Vill man ha bra betyg så får man se till att göra något åt det. Självklart har jag inte suttit inne som en stork med bebisar och ätit kyckling, absolut inte. Jag har umgåts med mina nära och kära. En del tid har spenderats hos den filuren uppe i rubriken vid namn Viktoria och andra delar av åren har jag iochförsig suttit hemma för det mesta och ruttnat bort med en fläskbedde i ena handen. :D That's how i like it!

En helt vanlig dag för mig, tunga vikter ba!

Nu till min poäng. Jag är med och medverkar i en tävling hos Viktoria och Oona som tillsammans har bloggen: http://minslagssyster.blogg.se. Jag är med och tävlar om världens snyggaste skor som också för den delen står ganska långt upp på önskelistan hos tomten i år. Det är ett par enastående leopardskor som jag så länge nu gått och kärat ner mig i. Och man får väl bara hoppas på det bästa och se ifall jag blir den goa och gla'a cheyyen_95 som vinner dessa awzzzzuuum shoes! :D :D

Bild lånad från Viktoria och Oona.

Tack för en fin tid hos er på belgiska banan boden, hej så länge! ♥
P.S. Var med och tävla du också! :D För jag menar vem skulle inte vilja ha dessa snyggingar? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback