"Läsvärt för er som missat"

Hej på er allihopa!

Uppdateringen har varit usel, that sucks! :(
Men ni ska nu få en liten sammanfattning om dessa två dagar som gått:

Igår: Var jag med mina käre vän Elin och snackade osv, sedan kom Addää hit en stund och vi ba softade som de coolingarna vi faktiskt är... Okej, vi gjorde inget speciellt mer än att bråka om tvn skulle vara på eller inte. Men det vart roligt iallafall! :D

Någonting var extremt roligt och elin dansade med en björnfetta på huvudet! :D
Elin: (hade spegeln underifrån och kollade på sig själv)
Aha är det därför jag har dubbelhaka?
Evelina: HAHAHAAHAHA, (High five Elin, high five, high five, high five Elin, high five!)


Idag: Gick jag och min syster Amanda upp med tuppen, nja..
Klockan var 10 och vi begav oss till bussen för att sedan ta ett par till bussar och vi var då framme vid Friskis och körde ett medelpass med spinning.
Och fy satan i helvete vad det sved i benen, shit alltså.
Dit går jag nog aldrig igen, det var nog de jobbigaste jag varit med om! :O

Efter det extremt jobbiga passet, så åkte vi hem med ett par till bussar
(because we love västtrafik liksom, they make us walk)
och vi kom slutligen hem och började duscha och grejer.
Sedan tog vi ytterligare några bussar till både stan och torp och åt och shoppade lite.

Jag fick med mig en parfym och en tröja hem, visar er senare fellas! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad roligt att du är med :D

2010-12-30 @ 15:52:49
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback