"Morfar har käkat dynamit, han sprängs föfan"

Hoho... :D
Nu vet ni mitt tillstånd för tillfället. Efter all denna mat som jag knappt trodde kunde existera så kan man kalla mig mätt om inte "super-exklusivt-mega-sprängd-som-in-i-helvete-mätt".
Jag menar hur jävla mycket mat finns det egentligen? Helt sjukt vad mat det fanns här i hemmet idag.
Har ju ätit som en turks hår växer förfan. Och det är inte liiite det nej!

Idag har iallafall varit en megabra dag, kanske inte den absolut bästa julafton.
Det var ju snäppet bättre då jag var liten och fick min stora rosa nalle,
eller när jag fick en docka som kunde både bajsa och kissa,
ja hon kunde t.o.m prata och jag tyckte att det var så himla kul. Hon var min favorit i många år!
Men nu ligger hon tyvärr bland alla fulla säckar med "gammal skit" uppe på vinden.
Men Rosi, som min stora rosa nalle heter är fortfarande med mig och det har hon varit enda sedan jag fick henne. Hon är världens gosigaste :D 


Jag hade tänkt att visa er, mina kära läsare vad jag fick för spännande
julklappar senare eller imorgon under dagen.
Fick dock inte så värst många i år,
fick mest pengar istället eftersom att mor min blev sjuk och inte hann att köpa allt.
Men det jag önskade mig som jag inte fick tänkte jag gå och köpa snarast.
Som t.ex en supergod parfym som jag spanat in,
och även en ny klocka eftersom att min förra gick sönder,
tänkte köpa samma klocka igen för att jag gillade den sååå mycket. :D



sex life control vanity

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback