The distance from my heart to yours, is too far away.

Såg även era komentarer till försök att få mig att blogga igen, men jag håller tillbaks den frågan ett tag och ser ifall jag börjar snart eller inte. Brukar oftast bli så att jag bloggar ett tag och sedan slutar för ja blir så less på't. Men vi ser la vart August Strindberg tar oss på våran fantastiska resa genom forna Sverige och vi säger nu hejdå, goodbye, Sayōnara, antío, osv. beroende på vilken kontinent ni kommer ifrån ;)


Från höger: Jag, min vän och våran idol Hasse Aro! :D

Kommentarer
Postat av: din karate kompis

haha seriöst döda mig.

2010-12-06 @ 18:54:06
Postat av: du kanske kan gissa din mipa ;)

haha sån ävla humor eve!!

2010-12-06 @ 21:00:12
Postat av: sis

haha TÖNT eve!!

2010-12-11 @ 23:46:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback