Nyårsafton

Idag är det som sagt den allra sista dagen på året 2010, som förävrigt har gått otroligt snabbt. Det har varit ett bra år, men vissa saker kunde klart varit bättre. Mycket bättre! MEn man kan inte alltid få som man vill här i livet, cause life is not always fair. Aight?!

Nyårsafton ska jag fira med ett par fina vänner ute i bonnelandet. Det ska bli himla mysig!
Planen är väl att vi ska in till torget vid 12-slaget och se på fyrverkerierna.
Hoppas denna nyårsafton blir toppen! ♥

Nu till nyårslöftena! Har ni några? :D
Jag har ett par nyårslöften som jag kan dela med mig av och andra inte.

1. Jag ska börja träna regelbundet, ja får väl försöka.
Är man ett '"farrro" så är man. Man blir liksom aldrig av med den stämpeln.
Ska även bara äta popcorn och choklad (som jag verkligen inte kan stå emot) på helgerna.
Gjorde det förr och det funkade bra, så jag tänkte testa igen. :D
Wish me good luck with that??

2. Koncentrera mig mer i skolan, och satsa på de ämnen som jag ligger och väger i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback