Q & A: / design on blog

Elin om Turn up the music:
Hur får du själva bloggen så ''bred'', hehe om du fattar vad jag menar. Men bilderna så stora osv :)
Svar:
1. det är själva "wrappern" och dedt är där man ändrar bredden, och det största är ju 1000 pixlar som jag har då.
2. sen kommer "siden" och det är menyn alltså där som den evetnuella profilbilden sitter. och eftersom att jag har såpass bred wrapper så kan man typ ha max 120 pixlar annars blir det för stort.
3. och detta tar oss till nr 3 där man ska ändra själva innehållet, alltså inläggssidan. och om du har 100 pixlar på själva bloggen så som jag har så kan du ladda upp bilder som är max 800 i bredd. och då får man skriva in typ 830 pixlar för att det ska bli "lite över", det vet jag inte varför det är så men jag har iaf gjort exakt som på bilderna.
Hoppas du fick bra svar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback