Suede jackets

Nu har jag tittat runt på lite olika hemsidor och hittat en del riktigt snygga mockajackor som jag skulle vilja bära till våren och sommaren. Från vänster: H&M, H&M, Carlings & Zoul (säljs på MQ). Jag har faktiskt vart inne på att eventuellt köpa den mörkbeiga från Carlings för de när riktigt snygg, men å andra sidan är kanske färgen svart en mer användbar jacka, hm... Vad  tycker ni? Jag kan inte riktigt bestämma mig, den beige är lite mer speciell tycker jag och den är ändå på något sätt ganska lättmatchad även den... Detta är helt enkelt en sak som jag får återkomma till haha, egentligen skulle jag vilja ha allihop. Men drömma kan man....

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback