Top Carvings

Det ni ser ovan är verkligen mina top carvings, jag vill ha allt vissa mer än andra. Vissa utav sakerna har jag velat ha länge och har redan bestämt mig för att köpa dem och vissa är carvings som komemr hänga med en tid till, t.ex. Fårskinnsjackan från Rock N BLue längst upp i vänster hörne, eftersom att den kostar nästan 3 000 kr. Vissa saker är ju bara to die for, som militärjackan från uraban outfitters som är jävligt efterfrågad, även jeansjackan från modekungen och de rosa jeansshortsen från Levi's. Men inom snar framtid skall några av dessa underbaringar finnas i min garderob, puss

Kommentarer
Postat av: Linda Carter

Äre lil wayne jag ser där?! :D

2012-02-25 @ 21:30:02
URL: http://carter.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback