Ultimate outfit / spring - summer

Så här skulle jag vilja gå runt i vår/sommar!

Har länge funderat på om jag verkligen passar i lånklänningar, har tyckt att det kanske skulle sett konstigt ut då jag är ganska kort, men jag kanske borde prova något nytt och testa en när de kommer ut i affärerna. Visst är denna outfiten som handen i handsken? Converse passar skjukt bra till långklänningar, ett + var ju att hon är blond också, jag personligen tycker att ljusgrått passar jäkligt bra på blondiner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu har jag kört igång en ny Dagens Blogg tävling.

Du får gärna vara med! :)

Kika in och klicka på kategorin "Tävlingar", läs igenom det du behöver att göra och sedan är du med! :)

http://annaalicious.blogg.se



(ber jättemycket om ursäkt ifall du inte gillar dessa kommentarer)

2012-01-24 @ 19:59:23
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

himla fint! jag passar dock inte i långklänning :(

2012-01-24 @ 20:19:02
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback