At viktorias place

Sitter hemma hos Viktoria med min syster och har varit här sedan igår. Johanna åkte nyss hem och vi har gjort lite olika, spelat in en parody av Kissie till exempel haha. Den var ganska lyckad och det var kul hihi.... Vi ska just nu laga lite lätt käk och sedan så drar jag och min syster hem för att äta grillat med familjen. ;)

Igår var jag med Jennifer och vi gick för att träffa Joni och Johan, satt och snackade en stund ute i regnet och sedan gick vi hem till Johan och kollade film, Vampires suck. Den var väldigt rolig faktiskt haha. Ni borde se den. Efter en stund kom Max och David och då gick vi ut igen och satt och inte gjorde någonting så vi gick hem till Johan igen och kollade på Family guy, favorit programmet. :D Vid nio tiden gick jag och Jennifer och mötte Amanda och sedan gick vi till Opalen och träffade Johanna och Viktoria, vi satt och pratade om sjukt knäppa saker hihi. Sedan så följde jag med Viktoria och Johanna hem till dem och sov över där. Vi hade det himla mysigt och otroligt kul igår kväll iaf.




Bilder från gårdagen kommer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback