Dagens jogginrunda avklarad!

Goodmorgon!



Dagens joggingrunda är härmed avklarad, och det känns inte så underbart. När jag väl var ute i det härliga vädret och joggade, så började mensverken komma krypande fram i magen och jag var tvungen att göra ett kort stop. När jag kommit hem så hoppade jag in i duschen och kände då att mensverken kom tillbaka och jag började frysa och svettas sammtidigt. Det snurrade i hela huvudet och ingenting rúnt mig stod stilla. Det var hemsk! Jag fick ringa min kära mor och fråga var tabletterna som hon nyss vart och köpt låg. Tabletterna ska tydligen hjälpa mot svår mensverk, och heter pronaxen. De har hjälpt hittills. Nej, nu måste försöka få i mig något att äta även fast jag känner för att spy när jag kommer i närheten av mat.

Senare i eftermiddag så ska jag försöka att träffa Fanny igen, och vi skulle nog ha en fotodag om jag minns rätt. Så bilder kan jag lova er att det kommer. Nu ska jag fortsätta att kolla på svampbob fyrkant som just nu går på nickelodeon, haha!

Pronaxen. Man får höst ta två tabletter om dagen. Och det tar man under hela den perioden man har mens. Så det ska alltså hjälpa mot mensverk, och jag har en väldig mensverk så jag får hoppas att det hjälper. Testa det du med, om du har en väldig mensverk som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback