Nattinlägg

Min rygg har varit med om världens hemskaste sak som kan inträffa en kväll som denna. Den har blivit misshandlad... Av min egen syster. Hon skulle massera mig och det ledde till att hon nästan bokstavligt talat åt upp mig. Hon körde den såkallade "Bakelsen" inom massage, om den nu existerar. Och hon skulle knåda, lägga på ost och skinka, köra in hela ryggen i "ugnen" genom att dra hårt som fan med fingrarna och typ banka allt vad hon hade på min lilla oskyldiga rygg. Jag har mer ont nu än innan... Och det känns inte så bra eftersom att jag hade längtat efter en liten massage för min nacke som jag hade extremt ont i, och dessutom var jag stel som en lykstolpe. :O

Way to go, sister!


Hämnden är ljuv!


Kommentarer
Postat av: KIKKA

hahahaha, man älskar det! :D (L)

2010-08-18 @ 23:59:04
URL: http://viktoriians.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback