"Fit for fight!"

Oh i forgot to tell you guys something! :O
Jepp, that's right... Jag var och tränade förut med Vickan.
Visst är jag(vi) duktiga? :D
Eftersom att det har varit väldigt dåligt med träningen på ett tag,
så ska det fanimej ske en förändring på det nu!

Träningen för min del började i onsdags och jag har kört stenhårt med rätt kost och... THAHAHA där sprack det. Jag har tamigfan inte gjort ett skit nyttigt. Jo jag skippade läsken nån dag i helgen... Eller hur!?
Who am i kidding! Men som sagt så tränade jag idag och nu börjar mitt super intressanta liv ta en ny vändning.
Nu är det fit for fight! :D



Man vill ju gärna inte se ut som enn rullande köttbulle igen....
Ta en noga titt ni lär inte få se sådana här hemska bilder igen!


Kommentarer
Postat av: elin hellberg

thaaaanks :D

kostade enbart 400 riksdaler så det var dom värda! :D

2010-12-21 @ 08:15:06
URL: http://eelinhellberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHHAHAAHHAHAAHHAAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAHAHHA MAMMA SCAN HAHAHAHHAHAHHAHAHA

2010-12-22 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback