"Wakeup call"

Godmorgon fellas! ♥

Hej på er! :D
Elin den sömntutan ligger fortfarande och halvsover trots att jag har väckt henne flera gånger... Jag får väl snart ta och hälla lite vaten över henne så att vi kan masa oss ner till köket för att äta lite frukost. Känner att jag inte mår så bra just nu... Ont i huvudet, behöver nog en Ipren och jag behöver dessutom mat!

Senare vid fyra tiden ska jag och Elin vara på plats nere i agnebergshallen och stå i kiosken. Hur kul nu det låter så har jag lovat min kära pappa att ta hans pass eftersom att han inte hade tid. Men det ska gå bra hoppas jag! :D

Nu: Ska ja väcka Elin så vi kan ätaaa! :O



Kirsti & Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback