Good morning

Fallens igår blev lyckat! Jag hade väldigt roligt med mina vänner och vi träffade allt möjligt roligt folk... Tog dock inga bilder eftersom att min kamera gått sönder och det var ingen annan som hade med sig någon tror jag(?). Vi kollade på några som uppträdde, någon cool snubbe körde en skit häftig robot grej, grym var han!

Som sagt, vi tog bussen hem vid 22.30, och vi fick springa lite för att hinna med den, och som tur så gjorde vi det. När vi kommit in till Uddevalla vid 23.00-tiden så gick vi från Agneberg ända upp till bleket och träffade Max, Olle och Matte, så vi gick upp till någon kyrkogård och luffade runt haha. Vid 00.00-tiden följde vi Wictoria hem och sedan gick jag och Sofia också hem och... Åt! Fyfan vad jag var hungrig, jag hade inte ätit sedan kl 14.00 innan. Pappa gjorde iordning smörgås och lite annat gott, haha yeah!

Nu har jag nästan packat klart allt inför skåne resan så jag kan äntligen ta det lugnt. Imorgon far vi iväg till skåne för husvagns semester för första gången + att min syster ska spela åhus beach handboll, det kommer att bli hur kul som helst. Min första husvagns semester haha, wiiie! ;)


Hoppas att vädret är sådär fint hela nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback