Home sweet home

Jag vill bara meddela er att jag är nu hemma från skåne och att det kommer en hel bunt med bilder från Åhus (skåne) snarast, både från min kamera och från min kära moders kamera.

Jag vill också säga att uppdateringen kommer att få leka fritt resten av sommarlovet, jag ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt när humöret tillåter. Jag kommer nämligen att ha fullt upp och vara upptagen med hård träningen som för min del börjar den 25/7, alltså imorgon!

Nu ska jag föresöka lägga in lite bilder både på bloggen och på facebook, måste även kolla om det har hänt något speciellt på facebook det senaste, haha.


Ha en fin lördag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback