I smögen

Heej! Sitter i Viktorias båt nu och vi står i Smögen, vid bryggan. Just in case if you wanted to know hehe... Vi åt lunch för en stund sedan och fikade md jätte mumsiga choklad muffins. Yummi! Senare i eftermiddag tänkte vi gå upp från båten och gå en sväng på bryggan och strosa runt i alla äffärer. Det är ju rea, så något kan man säkert fynda!

Uppdateringen kommer inte att ligga på topp, så ni vet det. Jag tänkte ta ledigt ifrån datorn i ett par dagar, men jag får se hur bra det kommer att gå när datorn står framme dygnet runt på båten haha. Vi får väl se ifall jag uppdaterar mer under båtresan. Annars så uppdaterar jag när jag kommer hem på Fredag och då är det även Fjordfestivalen som gäller för min del. Man får väl åka ner till staden óchkika lite på vad som händer.

Någon som ska dit under Fredagen eller Lördagen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback