Läkaren - suger

Kom nyss hem från vårdcentralen, jag hade fått en tid hos läkaren med min fot. Jag har ingen aning om vad som är felet med min fot, eller egentligen tån. Jag kan varken böja den framåt eller bakåt för då gör det skitont. Första gången hos läkaren så sa de att det var en inflammation i foten eftersom att det inte är så troligt att jag brutit något, eftersom att jag inte har skadat den.. Inte vad jag kommer ihåg iaf. Men nu ska de skicka en remiss till röntgen och om några dagar så får jag förhoppningsvis en röntgen tid så att jag kan se vad det är för fel på tån.

Idag är det måndag och solen skiner ibland, vädret skiftar. IBland är det molnigt och ibland lyser solen. Det är alltså en perfekt dag på stan, visst? Jag har iaf pratat med Viktoria idag och jag och min kära syster ska nog förmodligen följa med henne ut med hennes båt på Tisdag - alltså imorgon. Det är inte bestämt än men förhoppningsvis så kommer det att bli av. Det komemr att bli sjukt härlig att få komma ut på havet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback