The clouds are moving

Uppdateringen igår var på botten som ni såg, läste osv... Om ni nu läste HAHA. Iaf, efter att Wictoria åkt hem igår, så fick jag och min syster skjuts ner till stan för att sedan gå till Sara och umgås med henne en stund för hon åker till Turkiet idag! Gud vad jag kommedr sakna henne, men hon är hemma om en vecka igen, wohoo!

Jag, min syster och Sara bestämde oss för att gå ut till stan igår kväll, and so we did... Och eftersom att Sara har högt (egentligen lågt) IQ så låser hon dörren med nycklarna och sedan slänger in nycklarna i brevinkastet... Smart Sara! Och självklart har vi den oturen att det ska börja åska, blixtra och regna efter att vi varit ute en stund, och vi hade ju ingen stans att ta vägen eftersom att sara slängde in nycklarna i brevinkastet (misstolka inte!). Så vi fick gå runt på Drottninggatan ute i regnet sammtidigt som det blixtra som tusan, det var som ett jävla disco över hela stan, lite små mysigt... om ni inte frågar mig... Nej fyfan! Jag var skiträdd! Men vi kom som tur var in i bilen efter en stund och då åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback