Godmorgon!

Godmorgon!

Nu ska jag äta lite frukost och sedan så åker jag och pappa in mot stan för att köpa jeans till honom. Han kan inte shoppa själv haha, så därför måste jag följa med... Elin och Amanda ligger fortfarande och sover och de kommer nog inte vakna fören jag kommit hem igen. :O

Igår så kom Sofia, Max, Adrian och Elin hit för att kolla på film och hänga typ haha. Vi spelade lite bonka bäver och ingen fattade någonting, speciellt inte Max för han tog allas kort hela tiden haha. Eftert en stund så gick vi ut och cyklade/gick på en liten promenad och snackade. Sedan gick vi in till mig igen och kollade på Karate Kid, ganska grym faktiskt. :D När filmen var slut så åkte Max, Sofia och Adrian hem och Elin stannade över natten.

Och imorgon åker vi till Liseberg! :D




Ses senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback