Östrabo - Valdebatt

Heej söta läsare! :D

Idag vid tolv tiden så gick 8;orna och 9;orna ner till Östrabo för att lyssna på en valdebatt eftersom att det är riksdagsval den 19 september. Så vi fick sitta och lyssna på deras debatt i två timmar ungefär och jag tyckte att det var ganska intressant. Vissa politiker var unga medans vissa var äldre och det var t.o.m en pensionär som hette Berit från folkpartiet. Själv så tyckte jag att Nanna (vänsterpartiet) framstog med jävligt bra argument och åsikter. Hejja vänsterpartiet! :D Haha, det var lite kul att lyssna på eftersom att de olika partierna argumenterade med varandra.

Valdebatten slutade kl 15.00 ungefär och jag, min syster och Sofia gick ner till stan för att bli upphämtade utav Jörgen, sofias pappa. Han körde hem oss och jag satte mig och åt världens godaste lax som mamma nyss gjorde. Gud som jag älskar lax, jag har ätit det hela veckan haha. Och eftersom att min kära klasskamrat Lukas Blomqvist gav mig en klubba förut så skulle jag på något sätt ha med honom i min blogg, har tyvärr ingen bild på dig Lukas haha, men ditt namn står ju med två gånger nu iaf. ;)



Bilderna är tillägnade Lukas haha :D

Kommentarer
Postat av: Luk

EYYY

2010-09-09 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback