Plugg pågår....

Nu har jag kommit hem från Viktoria och packat upp alla saker. Jag gick direkt ner till datorn och satte mig för att fortsätta skriva på min novell som är en utav de många uppgifter som ska göras under mina två praoveckor. Jag har sjukt mycket att plugga till innan skolan börjar igen så därför kan jag inte blogga lika flitit höhö. ;)

Läxor/prov/uppgifter som ska vara klara v.40, måndag:

Svenska novell
Spanska praouppgift
So praouppgift
So - asienkartan + gudar & frälsningsvägar
Biologi prov
Engelska prov
Börja skriva en engelsk kärleksnovell

Läxor/prov/uppgifter som ska vara klara tills v.42:
Matte uppgifter
Kemiprov
Hemkunskapsprov

It's killing me! :o



Kommentarer
Postat av: Natta

Söt blogg :)



Kram<3

2010-09-19 @ 15:28:44
URL: http://nathaliefranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback