Sofia Närbo fyller 15 år idag!

Idag fyller min allra bästavän, Inez Frida Sofia Johansson Närbo 15 år!
Haha gumman, från och med idag så får du:
Köpa powerking
Cykla utan cykelhjälm
Ta moppekort (klass 1)
KNULLA LAGLIGT!!!! :thumbup:





Så grattis igen, du vet nog redan hur mycekt du betyder för mig & alltid kommer att göra.
Du är den som ställer upp för mig
Du är den som förstår mig
Du är den som alltid får mig på gott humor
Du är den vän jag känt längst i hela mitt liv
Tack för att du finns, älskar dig allra bästavän!
Jag hoppas att du får en underbar födelsedag och förhoppningsvis så firar vi dig nästa fredag :D


Fina räkan ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tack älsklingen min :D ¨



tack för du alltid ställer upp för mig! puss o kram skumbanan :D fast ne ;pPppp:PpppPPP



LOVE U

2010-09-08 @ 17:06:21
Postat av: KIKKA

Nääee men gud va fint!

Du är en underbar vän eve.

GRATTIS SOFIA! <3

2010-09-08 @ 19:05:31
URL: http://viktoriians.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback