Tidsinställt!

Just nu sitter jag nog på tåget på väg ner mot Göteborg för lite shopping, ååh det ska bli så himla roligt. Jag har verkligen sett fram emot storshopping nu när det är mellandagsrea och allt. Att shoppa är helt klart degt bästa som finns!
Tänkte ge er lite tidsinställda inlägg idag pga. att jag kommer att ha fullt upp hela dagen med bussar och tåg hit och dit. Skall även lämna lite pengar till Elin och Jenny som ska fixa allt inför nyårsmiddagen så nu har jag iallafall lite mer information om vad som händer på nyår och jag ser fram emot det riktigt mycket. Vad ska ni göra på nyår?




Två bilder från förra nyår

Kommentarer
Postat av: Jenny

otroligt fin blogg :) och du skriver väldigt bra och tar mycket fina bilder :D

2011-12-28 @ 11:39:23
URL: http://erlandssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback