Ang. Min nya mobil

Hej på er och godmorgon! :D

för er som vill veta hur det gick med min nya mobil, så kan jag säga som så här:
DET GICK SHEPPRET ÅT HELVETTE!:mad: Japp, så var det med det. Samma sak hände igen.
Mobilen laddades till fullt och sedan skönk den bara mer och mer
och under natten dog den trots att laddaren var i. Så vi ringde till Sony Ericson
och berättade vad som hade hänt osv och svaret vi fick var att Elgiganten (som jag beställde ifrån)
kanske kan ha fått in en hel enhet av dåliga telefoner. Hur sjukt är inte det? Jag vill ha min mobil NU!
Blev ju nöjd med den telefonen förutom den biten då den dog efter en halvtimma.
Men annars var den helt otroligt awesome!


Snälla söta rara mobil, kan du fungera???

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback