Can't get enough

Nu är jag hemkommen från ett jobbigt men riktigt roligt träningspass och nyduschad.
Jag tror jag duschade i ungefär 40 minuter, rekord?? :question:
Så jag missade tyvärr början utav CSI som jag hade tänkte på,
och man kan ju inte bara hoppa in i avsnittet hur som helst för då förstår man inte riktigt vad det handlar om.
Men men, det komemr fler chanser att se på CSI, det går ju nästa navrje dag? Sjukt bra är det iaf! :D

Imorgon har vi det första Nationella provet och jag börjar bli lite halft nervös nu...
Hoppas verkligen att det här går bra, det gick bra sist hång vi gjorde ett gammalt "Nationellt test".
Jag håller tummarna och hopaps på det bästa! :D :D


Jag just nu i min mysiga Onepiece :D


The lazy song - Bruno Mars ♥

"Cant get enough"
Bruno Mars album "Doo-woops & hooligans" är nog ett utav de bästa någonsin! :D
Älskar hans musik, hans röst och hans otroligt sköna låtar.

På tal om album, det har vart en väldans många bra album som släppts nu på vääldigt kort tid.
Rihannas album - LOUD
Bruno Mars album - Doo-wops & hooligans
Flo Ridas album - Only one flo [part 1]
Katy Perrys album - Teenage Dream

Ses senare fellas!


Kommentarer
Postat av: Niklaslinn

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-01-03 @ 13:45:35
URL: http://niklaslinn.blogmakale.com

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback