Fredag-Lördag

Hej på er allihopa! :D

Nu tänkte jag berätta vad jag ar sysslat med de senaste dygnen:
Igår (Fredags) åkte jag somsagt  med elin ner till Sinclaire för att kolal på henne när hon dansade.
Efter hennes dans så åkte vi hem till mig med bussen och då hade pappsen vart och hämtat pizza.
Så man fick ju tacka och buga och sätta sig och äta. Efter den goda pizzan tog vi bussen till Elin,
och då kom även Emil och Olle och gjorde oss sällskap. Vi kollade film och bara hade det roligt. :D
Jag sov även hos Elin tills idag.

Igår vakande vi vid 10 tiden och bestämde oss för att träna ett medelpass på friskis kl 11.
Så vi satte på oss kläderna och Meta körde ner oss till friskis.
Träningspasset var jobbigt men det gick bra, svettades som en stucken gris i sluten,
men det är så det ska vara, riktigt jobbigt! :D
Efter passet åkte vi hem och åt frukost, duschade och städade iordning på Elins rum.
Och nu tänkte vi gå ner till köket för att äta någon god maträtt som Meta har lagat :D



Hur har ni haft det förresten? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback