Fredagens händelse.

Just det, har ju glömt att dela med mig av en sak för er läsare!
Det var ju så här att i Fredags på väg till bussen efter skolan,
så halkade klumpiga jag på en isfläck och "tur" som bara jag har,
så hamnade min fot bakom så att jag typ låg på den.
Gjorde skit ont men kunde typ ändå stödja på den...
Men, när jag senare kom hem såg mamma hur jävla svullet det var
och det  gjorde bara mer och mer ont så jag fick ta på bandaget så
blev det typ lite bättre när jag gick osv.
Men haltar gör jag, attans jag som precis kommit igång med träningen så bra! :(


Det syns kanske inte så värst bra, dålig kamera och dålig vinkel,
men den vänstra foten är iaf väldigt svullen vid den lilla knölen man har ytters,
och lite blålila är den också typ.... ;S buhuhuh


Kommentarer
Postat av: jenny

sv; okejj:D de va lite klydd i början bara,jag hade ett svingammalt simkort så de passade nte till mobilen så jag fick ett nytt simkort, hoppas du har ett nyare simkort så du kan börja använda den direkt då :) va hände med den andra mobilen? joo de e bra annars, sj?

2011-02-13 @ 20:55:18
URL: http://jjennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback