I'm gonna be a superhero

Hej på er! :D

Har inte vart någon vidare uppdatering här inte.
Men när man har lov så sitter man gärna inte framför en datorskärm hela förmiddagen när det är fint väder utomhus. Inte för att jag har varit ute så mycket i det fina vädret.
Jag har iochförsig kollat på tv halva förmiddagen och städat hela övervåningen.
Sedan har jag även ringt runt lite ang. Sommarjobb.
Hoppas verkligen att jag hittar ett bra sommarjobb nu! :D
Jag och mami var nyss ute på en promenad till ICa och köpte lite olika grejer, eftersom att vi tänkte baka bröd lite senare. Har hittat en massa goda recept! :D

Just det, innan jag glömmer det. Min mobil har kommit på posten nu också,
det gick ju inte så bra med förra beställningen eftersom att de skickade med ett ofungerande batteri.
Så pappa åker och hämtar ut det senare så får jag se om jag får iordning på den. Happy Face :D



Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-23 @ 16:23:06
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Nu är dagens låt vinnaren uppe på bloggen + en ny låt :)

Kom in och kika om det var du som vann dagens låt, om inte? Så är det bara att försöka igen :)

Du kan också försöka med samma låt om du vill :)

2011-02-23 @ 21:31:23
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback