Pluggandet är igång.

Nu är pluggandet igång och det bara flyter på som en gädda på hal is. :thumbup:
Hälften av Spanskan är gjord och nu är det bara lite kvar innan den är klar,
sedan tänkte jag fortsätta med det stora So arbetet om Oskar Schindler som jag har framför mig.
Tur att jag iallafall kommit igång ganska bra redan, annars hade det varit katastrof!

Min fot blir bättre och bättre för varje dag och jag hoppas på träning till helgen igen!
Fan att det var just nu som jag var tvungen att vara så klumpig
(that's wy they call me dunderklumpen!)
 och halka på isen och stuka foten....
Jag som precis hade fått tillbaka motivationen till att börja träna riktigt ordentligt osv. :(

Men en god nyhet är att jag iallafall fått min mobil! :D
Och jag är supernöjd, den rockar fett!


Kommentarer
Postat av: alice

fan va bra blogg!

2011-02-16 @ 18:48:32
Postat av: jenny

sv; okejj hihi inget man kan hjälpa :P härligt att höra att mobilen är bra iaf!skriv till mig om du behöver hjälp med nåt, kan vara klurig i början!

2011-02-16 @ 20:18:04
URL: http://jjennynilsson.blogg.se/
Postat av: elin johansson

Hahahha nyss hatade du mobilen! xd Ahdu jävlar träning till helgen hoppas jag med på! lördag kl 11 :D

2011-02-16 @ 23:02:49
URL: http://elinmyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback