Sleeping to bees!!




Köpte en klocka eftersom att min andra gick sönder för ungefär ett halvårsedan
(här tar man tag i sakerna och skaffar nya, japp!) :question:
Bytte även min ring som jag fick i Julklapp 
(här tar man tag i sakerna ännu mer och får den bytt, japp!):question:
Köpte även ett puder som var behövligt eftersom att jag köpte en puderborste i slutet av september men hade ännu inte köpt ett puder (här tar man tag i sakerna ännu ännu mer, japp!) :question:
Fan vad duktig jag känner mig alltså! :D



Och idag ska jag vara med min normala homiiiiie!!! Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

vad kosta klockan och vart köpte du den ?

2011-02-21 @ 15:59:55
Postat av: K-A-L

amanda: den var gratis, hon snodde den :)

2011-02-21 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback