Troligen det sjukaste jag sett.


Såg en liten "anteckning" i en utav alla de SE&HÖR-tidningarna som finns hos frisören som jag läste förut.
Och jag la märke till en "anteckning" där det finns en bild av ett videoklipp och en text där det står typ:
- "gå in på youtube.com och sök på "russian bungee" så kommer det upp en video där ungdommar slänger sig utför ett hustak med endast en lina som livssäkring"

HUR SJUKT? enormt sjukt om du frågar mig. :O
Hur vågar de, jag är så höjdrädd att jag får yrsel när jag står på för höga höjder osv.
Men dessa småbarn kan hoppa utför ett
ofantligtmegaultraextremt högt hustak med endast(!)
en lina som räddar dem från att typ DÖ???

Kommentarer
Postat av: jenny

sv;ojj då, men hur kunde den bli överkörd?

2011-02-15 @ 15:15:52
URL: http://jjennynilsson.blogg.se/
Postat av: rebcca

är du syskon med amanda?

2011-02-15 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback