Summer, please come back?

Hej på er! :D

Gårdagen var otroligt mysig, satt ju barnvakt åt Sofias lillebror Mathias med henne och min syster Amanda.
Vi lagade svingod mat och lekte med Mathias hela kvällen. Ååååh han är så söt. Jag vill ha en liten skitunge NU!
Senare vid halv tolv tiden gick jag och Amanda upp till oss och jag somnade ungefär vid tolv... :)

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Vaknade i god tid imorse och jag och mami gick bort till morfar och hälsade på honom en stund.
Sedan gick vi hem igen och tog med oss papi och Amanda också och gick bort till ICA och handlade.
Mysigt men kallt! Det är så synd att snön och det kalla vädret kommit tillbaks igen...
Gud vad jag vill ha sommar NU NU NU!!! Håller ni med mig? :D
Det finns så otroligt mycket mer att göra på somrarna.
Ut och sola, bada, gräva ner sig i sanden och spela volleyboll och bara ligga i gräset och lyssna på go musik i högtalare samtidigt som man målar naglarna och småpratar om allt mellan himmel&jord. Gud vad jag saknar det!

Take me back, Take me back, Take me back, Take me back, Take me back, Take me back, Take me back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback