1 januari 2011

Nu är jag och min kära syster hemma efter att ha varit i stan.
Fy vad folk det var, överallt en massa människor.
Raketer smälldes högt och lågt.
Jag är ju inget fan av alla dessa raketer, så jag håll mig gärna undan.
Men allt gick bra och det var hur kul som helst.

Tack för en go nyår alla sköna folk! ♥





Jag och Amanda precis just nu! :D

Se där, nyårslöftet höll ju väldigt länge. Vi säger som så att jag såg fel på klockan.
Jag trodde att det fortfarande var 2010. Så det där med inget mer än popcorn och choklad i godis/chips väg, höll ju inte speciellt bra. Men bra jobbat Evelina!

Vi börjar imorgon, så gör vi!! :thumbup:
Fy vad jag borde skämmas, det håller ju inte.
Det spårar ur förfan, nej nu ska jag ta tag i träningen och kosten.
For real! Are you with me guys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback