Göteborg imorgon!

Alldeles strax kommer min finfina vän Viktoria och sover här som jag tidigare nämnt.
Och imorgon åker vi till hennes Pappa i Göteborg och stannar där i ett par dagar.
Det ska bli hur grymt skönt som helst. Komma bort ett tag, det är precis vad jag behöver!

Åååh, vad jag älskar våra Göteborgsturer. Jag kommer ihåg första gången jag var med
Vickan i Göteborg, hahah då satt vi och lekte med my little ponnys,
åt pizzamackor till kvällsmat och Obóy med grädde till frulle.
Vi åkte även ner till Nordstan och shoppade och jag tyckte att det var så himla stort
och alla affärer var gigantiska. Haha gudars vad längesedan.
Vad kan det ha varit? Fyran hehe? Det var livet! :D 
I love you my knasiga friendo! ♥


2008 på sommaren med Vickan och hennes pappa i Göteborg
Var på en båt och åkte till olika öar tror jag?


2008 på hösten med Vickan i Uddevalla, precis utanför mig :)


2008 på hösten hos Vickan i Göteborg, vi sjöng singstar här ja haha! :D


Oj, här var man brunett!
2008 på våren hos Vickan i Uddevalla

Lite olika bilder från 2008 med Viktoria! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback