Herr förkylning.

Hej på er! :D

Herr förkylning har varit på besök hos mig inatt, buhu :(
Halsen gör ont, jag börjar bli hes och näsan rinner konstant, 
varför inte bara kalla mig Snorefia?
En utmärkt "orsak" till att inte behöva träna, träning är överskattat!
Nä nu skojjar jag, träning är bra för både kropp och själ och
jag är sååå otroligt ledsen för att jag blivit förkyld och inte kan träna... Oh no! :D

Idag planerar jag att träffa Johanna för att sprida min förkylning vidare och bara hänga liksom.
That's how we do it! ;) Henne träffar jag runt 15.00!
Och innan dess så skall mitt rum städas lite (bädda sängen och plocka undan kläder osv),
ta en dusch och slutligen göra mig lite fin... Wihooo! :D


'Gårdagens outfit' :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback