"Knasig natt"

Hej på er! :D

Som ni läste igår natt så hade jag svårt atta sova :(
och jag kan meddela er att jag inte somnade fören klockan var halv tre inatt.
Jag var en aning trött imorse...

Inatt har varit en utav de sjukaste nätter jag varit med om...
Jag hade en dröm, en riktigt knasig en.
Jag var en hund och Sofia var min matte som kallades för Tant Görel.
Jag hade på något sätt lyckats att rymma hemifrån,
och gömde mig i ett stort plaströr vid ett bygge.
Det var kallt och mörkt ute och precis som jag tänkte somna (i drömmen alltså),
så kommer det fram två "pappegojkatter" hälften katten och hälften pappegojor.
"Pappegojkatterna" slet av mig all min päls och till sist min öron..
Och då dog jag... :( :(

OCH inte nog med det när jag vaknade efter att ha dött en brutal död i drömmen så upptäckte jag att jag låg ihop kurrad i hörnet av fotändan, precis som en hund brukar ligga... How wierd is that??? :O

 

Ååååh, det är nog det gulligaste jag sett. Filmen är så himla söt och rolig! ♥
Dumma mig, rekommenderas för no-lifers som mig själv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback