Läsarfrågor.

Anonym om "Dagens":
hur mycket kosta tröjan? :)

Svar:
Antar att du menar den nedan. Jag har ingen aning om hur mycket den kostade.
Det är min mammas gamla tröja som hon hade när hon var ung men jag tror att den är från H&M.
Men jag skulle nog dock inte tippa på att den finns kvar :/
Det finns stickade tröjor att köpa nästan överallt! :D



Anonym om "To the gym":
hur ofta tränar du? :D och hur har du gjort för att gå ner så mycket i vikt? :o

Svar:
Jag tränar egentlgien när jag har lust att träna. Men det brukar bli 2-4 gånger i veckan,
plus att jag är ute och går powerwalk ganska ofta också. :)
Mina tips till viktnedgång utifrån det jag gjort osv är:
1. Det första man måste ha i bakhuvudet när man vill gå ner i vikt är att ha tålamod. Man kan inte tro att det tar 3 månader att gå ner massa kilo. Utan man måste var medveten om att det tar ett bra tag, speciellt om man ska gå ner ganska mycket, jag gick ner typ 8 kg tror jag att det var på ungefär ett år mer eller mindre. Men då slarvade jag lite i perioder.

2. Man måste inte bara träna för att gå ner i vikt. Utan man måste äta rätt och det menas  med:
Inget småätande, skära ner på kolhydrater alltså potatisar, pasta, ris och speciellt vitt bröd eller bröd över huvudtaget. Ät isåfall lite fullkornspasta t.ex. Och börja ät knäckebröd osv. :)
Håll dig även borta från godis, kakor, chips, ostbågar, jordnötter osv. Jag äter typ bara popcorn och choklad för det kan jag inte klara mig utan... Men det är klart att man någon gång ibland får unna sig med lite chips om man vill det... :)
Läsk ska man helst skippa helt tycker jag, för det första är det onyttigt och man blir snabbare mätt när man äter mat och då kan man inte äta lika mycket om det exempelvis är tacos hahhaa :D

3. Drick inte alkohol, det förstår träningen nått så inåthelvete!! Rök inte, snusa inte och ta inte droger haha.

Hoppas du fick svar, men tänk på att ha tålamod. Ät nyttigt och träna regelbundet. Börja gå ut och gå snabbt det ger snabba resultat!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh va bra :D tack för svar :D

2011-01-25 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback