Mitt tillstånd för tillfället!!

Hej och välkommen till Sveriges GLADASTE chey!

Idag har jag inte sovit en blund på grund av dam dam dam... Mensverk!
Wohoo, I just love it! Don't you? :D

Tänk er Libanon... Nej utan tänk er att ni är helt totalt förlamad pga träningsverk i ljumskar,
inre lår, yttre lår, rumpa och mage. Och tänk er att varje gång ni tar ett djupt andetag så känns det som ett slag i magen och varje gång ni springer upp för en trappa så bokstavligt talat dödar dina ben dig.
Dom äter dig innifrån. Plusa på att du har fått Röda havet på besök och det ska stanna i drygt en vecka.
Yepp, that's what it feels like to be me right now!
Så just nu är jag inte i mitt bästa skicka så att säga. I've been better! :thumbup:



Yes, i'm very satisfied with my life right now! :thumbup:

Men nu är jag iallafall hemma från Göteborg och det känns så skönt,
att äntligen få krama mammsen och min kära syster som jag saknat så!
Just nu poppar jag popcorn och tänkte surfa på nätet eller gå och
slänga mig i min otroligt sköna och saknade säng och aldrig gå därifrån igen.
Men såklart så vill jag ju ha popcorn. I'm gonna go with the popcorn idea.
Ha det bra vi hörs inom en snar framtid! :D


Kommentarer
Postat av: amanda jonsson

puss på dig har saknat dig med! <3

2011-01-06 @ 20:25:10
URL: http://amandamjonsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

värk når det gör ont stavas med ä, och typ konstverk stavas med e ;) bara så du vet hihi

2011-01-06 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback