Mycket läsvärt!!

Idag har jag varit med om följande:

1. Min syndaflod kom och vräkte ur sig en pöl med rött blod och jag fick även en bonus,
nämligen en FET jävla mensverk.

2. Samtidigt som denna underbara mensverk så var även jag och Viktoria på Sportlife
här nere vid Ullevi och tränade. Och guess what! Vi tränade i 3½ timma!!!
Believe it or not, men det är sant. Vi är inte bar helt slutkörda och bokstavligt talat i spagettiform.
Vi har mjölksyra upp i tarmarna och vi skakar som två gamla tanter på ett ålderdomshem.
Det är skjuuuukt vad våran träningsverk bara kommer smyga fram imorgon och vi längtar så!
Det är ju inte så att jag redan har världens träningsverk redan sedan i Söndags, nä nä. :O

3. Men nu äntligen har vi kommit hem och vi har fått i oss mat eftersom att vi inte hann det
under dagen pga. att vi först shoppade i Nordstan och sedan direkt till gymmet i 3 och en halv timma.
Så nej, vi hann inte med att äta mer en varsin fralla och en banan.
To my point. Viktoria har färgat mitt hår!! Min underbart snygga utväxt som förövrigt var GRÅ,
är nu totally gone och den är nu helt blond/vit. Första gången jag färgade hemma.
Jag har alltid färgat hos frisör innan men nu var det krisläge. Så det är gjort och det blev bra! :D


Tack för att du färgade håret på mig, tack min vackra vän! :D


Efter alla ärenden och olyckor som har plågat oss under dagen,
tänkte vi lägga oss i soffan med en skål med popcorn och en film! :D

Kommentarer
Postat av: amanda jonsson

3 och en halv timma?!!!!!!!

2011-01-05 @ 22:45:19
URL: http://amandamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback