"One piece of us"

Har inte bloggat på ett tag nu, sorry!
Har inte tid eller ork. Försöker att ta en dag i taget.
Så ni får nöja er med att jag bloggar när jag har tid, ork och lust.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, var på gymmet och tränade vid sex
och kom hem för Ca. En timma sedan. Det var gött! :D
Kan ni gissa vad jag gör nu? ÄTER!
Fan vad jag älskar mat, det är helt otroligt. All mat är god och unik! :thumbup:

Just nu äter jag:

kanelknäckebröd med skinka och tomat
KESO :love:
Apelsin
Clementin

Jag äter typ bara keso, knäckebröd och frukt.
Men det är så himla gott. Helt klart favoriter! ♥


Jag, pappa och Amanda ;)

Kommentarer
Postat av: hmmm i undred...

hahha "vings värld" and dark toe nails

2011-01-19 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback