Shame on me...

Hej på er! :D

Idag vaknade jag upp med feber och ännu mer ont i halsen och jag kunde knappt andas så tät näsan min var.
Så idag stannar jag hemma och vilar ut och får se hur jag mår senare...
Jag tog en huvudvärkstablett och gick och la mig, och tänkte att jag kunde somna till Nickelodeon.
Men icke sa nicke, det gick inte för sig. Jag kunde inte somna om så jag fortsatte att kolla på tven.

Efter några timmar med halvsovande gick jag upp och tog mig några knäckebröd med keso och apelsin.
Och sedan kan jag också erkänna att jag började baka chokladmuffins! :O Skäms på mig haha...
Efter att jag bakat klart (muffinsen blev riktigt delicious må ja säga ;))
började jag städa lite på övervåningen och jag tänkte snart gå upp och fortsätta att plocka undan,
torka och dammsuga. Konstigt att jag alltid städar, dammsuger och har mig när jag är ensam hemma.
Jag trivs inte när det inte är rent eller så gillar jag bara att städa, kanske öppna en städfirma? Evelina's städ! :D


Dev ft The Cataracs - Bass Down Low!

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback