The maffiaboss in tha house.

Jag och min syster: Hur gick det på vision?

Bella:
Det var några bitchar som kaxa upp sig bara, och så värsta dom slog mig i magen.

Jag och min syster:
Men va?? Vadfan, håller ni på med sånt här?
Ni går i femman/sexan! :O Vad gjorde du då?

Bella: Det är lugnt, jag slog ner dom ye! Jag bara pekade fuck u och drog därifrån

Jag och min syster:
HAHAAHAHAHAHAA, fyfan *slänger mig på golvet och asgarvar*
Är ni några jävla MAFFIABOSSAR eller, vad fan håller ni på med???

Sjuuuukt, hur samhället har förändrats. Slogs man på discon när man gick i femman? :O

*Berättar för bellas pappa*
Jag: Ska jag säga till henne eller? :O
Tony (bellas pappa):
JA men förfan, sätt dig på henne och fis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback